La JSC de L’Hospitalet participarà a la manifestació d’Unitat contra el Feixisme contra la islamofòbia.
Des de la JSC de L’Hospitalet ens adherim a la convocatòria de manifestació del col·lectiu d’Unitat contra el feixisme i el racisme (UCFR) que tindrà lloc el proper dia 11 de març a L’Hospitalet.
D’aquesta manera mostrem el nostre rebuig a la trobada de la plataforma PEGIDA (patriotes europeus contra la islamització d’Europa) i farem sentir, un cop més, que la ciutat de L’Hospitalet és un lloc d’acollida que no pot tolerar en cap cas manifestacions d’aquest tipus, ja que vulneren un dels fonaments bàsics de la convivència: la tolerància vers persones.
Des de la JSCLH volem posar de relleu la importància de les condicions individuals de cadascú, així com el nostre compromís ferm de defensar-los. És per això que el proper dimecres donarem suport a UCFR, per fer sentir la nostra veu contra els intolerants que volen desdibuixar el tarannà respectuós i acollidor de la nostra ciutat.